::+: البحث في الاقسام والمواضيع :+::
َِمَِـنَِـتـَِدَِيـَِاَِتَِ ًٍالًٍعَِـاَِئـَِلـَِه َِاَِلَِـَِنـَِوََِِبَِـيَِـَِهَِ

نبارك لأختنا رحمــــــــــــــــــــــــــة :: علمني الفشل :: مملكة نبته((نباتا)) :: أغانى الفنـان " حـــــــسن جزولى :: اغنية للشباب اللى بيتكيف بس .على اغنية سنتر الخرطوم.(هشام بورسودان) :: نـا نــا يــا نــــا نــــا::: كليب سودانى :: الى عشاق أفلام الرعبWhite Noise 2 DVDRIP-AXXO+الترجمة :: اكيد فى مصر :: مين حابب تشوف :: صور لتامر حسنى :: حزب سى السيد للتماسيح فقط :: الكريـــم كرامــيل :: الإسماعيلي يواجه الأهلي في دور قبل النهائي لكأس مصر بعد تغلبه على الحرس في مباراة مار :: اسماء يوم القيامه :: احســــــــــــــــــــــــــاس :: حاسوبك مخترق ام لا ؟ :: جهازك بطىء او عندك فيرس مجننك الحل هنا :: الجوال يطلق خدمة "نبي الرحمة" :: رحـــــــلة مع ( الحــــــروف النــــوبيـــــة ) :: أســـــــــماء القري النــــــوبيــــــــة :: شــ بـــــــنتولد ــــريــط :: قايتباي :: تسجيل الخروج ::

بسم الله الرحمن الرحيم
  َِمَِـنَِـتـَِدَِيـَِاَِتَِ ًٍالًٍعَِـاَِئـَِلـَِه َِاَِلَِـَِنـَِوََِِبَِـيَِـَِهَِ > مشاهدة الملف الشخصي

الإهداءات
@$^*احمد الابوسمبلوكي*^$@ من البيت : انا بشكر لكل من دخل علي مواضيعي ورد عليها بشكر جدا جدا والي مدخلوش مشفوش مواضيعي هقتلهم جدا جدا ههههههههه بهزر دودى النوبى من البيت : يا تماسيح عايزكوا تبهدلوا الزهرات كلهم فى الحزب بتاعنا عشان هما كمان شردونا فى حزبهم هتلاقوا الحزب فى منتدى التماسيح ادخلوا شردوهم الوعد من البيت : يا زهراتى انا عايزاكوا تشردوا التماسيح فى الحزب اللى عملناه ماشى هتلاقوه فى منتدى الزهرات ادخلوا الحزب وشردوووهم كلهم عشان هما مشدنكوا فى حزب سى السيد الوعد من البيت : اهلا وسهلا بيك يا دودى النوبى منورنا وربنا يلا يا باشا عايزين نشوف مشاركاتك كده دودى النوبى من المعادى : صباح الخير عليكوا كلكوا انا عضو جديد قصدى نفر جديد فى العائله حبيت انضم معاكوا هنا mido2000 من عزبة جبريل : ايه مااالكم ياشباااااااااااااااااب انتوا خلاص مبقتوش تعرفوا تحلوووااااا الالغاز الدماغ رااااحت فييين الغز بقاله يووومين ومحدش عارف يحلوه انا مستنى الحل اللغز فى الكااااااااااااااااااااافيه sean paul fouad من القاهرة قورته : اول انا فرحان اوى لانى جيت هنا مع العائلة النوبية عائلتى و بحب النوبه اوى وبحب اسوان وبحب القاهرةو بحب بولاق مطنقتى بولاق الدكرور جحيم من اخـر فــيصل : لا مش صح انت مش رخم سامحنى يارب ع الكدب دة الوعد من اوناتى : احلى ترحيب واحلى سلام لقمر المنتدى " اوناتى" يارب تكونى بخير يا اوناتى اهلا بيكى معانا عضوة جديده هنا فى المنتدى سعدنا بوجودك يا عسل @$^*احمد الابوسمبلوكي*^$@ من من بتنا : انت عايز ايه يا باسم يا منير في حد بيهزر كده يعني ولا ايه مين قالك ان انا عيان ولا انت بتحب تهزر هزار تقيل باسم منير من اسوان_ابوسمبل : سلامى الخاص لاحمد الابوسمبلوكى واتمنى له الشفاء العاجل باسم بيسو argonde من رخم : مبروك علي الزمالك علي كاس الخشب الثقيل وعقب كاس الجردل البلاستك argonde من رخم : انا اهلاوي والله العظيم النكته بيخه اسال كلابشاوي عوز الرد انا رخم صح جحيم argonde من رخم : النكته بيخه والله اوي امير الغرام من جنب النادى : اسمع اخر نكتة واحد بقول لواحد ايه الفرق بين الزمالك والتوكتك قال التوكتك بيشل تالت والزمالك بيشل اربع ههههههههههههه طبعا الزملكوى ميضحكيش ويسلم بئا بيقى اهلاوى راحت عليكم

مشاهدة الملف الشخصي: طاطا النوبى
طاطا النوبى
عضو جديد

اخر عملية: 06-30-2007 09:33 AM 

التوقيع
مع تحياتى الرومانسى الاسمر
$$ مختار طاطا$$ فارس الرومانسية

معلومات القسم بيانات الإتصال
إجمالي المشاركات: 36 (بمتوسط 1.53 مشاركة في اليوم)
ابحث عن جميع مشاركات طاطا النوبى
ابحث عن جميع مواضيع طاطا النوبى
الدعوات: 0
بيانات إضافية مجموعة الأعضاء
لا توجد بيانات
طاطا النوبى غير منتسب إلى أي مجموعة عامة

الساعه الأن  01:53 AM